Welkom


Welkom op mijn trektochten- en wandelweblog. Na maanden van trainingswandeltochten maak ik eenmaal per jaar een trektocht. Meestal in de bergen. Het verslag daarvan zet ik op dit weblog. In 2011 heb ik er voor gekozen ook de dagwandelingen in aparte blogberichten te publiceren. Tegelijkertijd rijg ik die berichten op een afzonderlijke pagina aaneen tot een compleet verhaal. (Zie de rechter kolom). Mijn bedoelingen met deze verhalen staan te lezen in 'Over mij', hieronder in de linker kolom. Veel lees- en kijkplezier.
Groet Frans

woensdag 4 juli 2012

Trekvogelpad; Reactie op 'Ik ben verloofd!'

Langs de Koffijgoot bloeit veel op
'Het landschap en de ontmoetingen zijn de hoofdthema’s in mijn verhalen. Het creëren van een glimlach is een bijkomend doel. Veel plezier bij het lezen!'

Dit staat in de linker marge van mijn weblog als welkomstbericht en ter introductie. Nu ontmoet je tijdens de wandelingen regelmatig mensen, sommige onthoudt je wat langer en slechts enkele zijn heel speciaal en gaan naar de map Eregalerij. Zoals de onderstaande blijmakende reactie die ik kreeg op het bericht 'Trekvogelpad; ik ben verloofd!'

Hoi Frans en Frank

Wat is het leuk om ons verlovingsverhaal terug te lezen. Nog steeds heb ik de neiging om te roepen "ik ben verloofd". In eerste instantie dacht ik ook "ja hoor moest dat nou ,dat roepen" maar nu we dit terug lezen vinden we het fantastisch dat ons verlovingsverhaal op deze manier vereeuwigd is. We hebben dan ook besloten om de link te gaan delen en op deze manier mensen bekend te maken dat we verloofd zijn. Nu heeft de aanstaande bruid al een ambtenaar in de kring maar mocht deze om wat voor reden dan ook weg vallen dan zullen we zeker Judith vragen.
We hebben een super leuke dag gehad en als de ring nog niet de kers op de slagroom was dan is het deze blog wel.
Bedankt dat wij dit zo intieme moment met jullie mochten delen en voor de felicitaties.
groetjes
het aanstaande bruidspaar
Hailey & David

Nogmaals veel geluk en een mooie dag toegewenst!
Frans en Judith, Frank en Linda

1 opmerking:

  1. och wat geweldigg om zo je verloving te delen met iedereen, van harte gefeliciteerd

    enne Frans, het was een leuk verhaal om te lezen
    Hoe is het ondertussen met Sjaak? weer een beetje bijgekomen, of blijft hij uit je buurt ;-))
    groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen